Oldalak

2011. június 8., szerda

Üvegpoharak

Én soha.
Amikor láttam a lányok szépséges alkotásait, 
poharakat, üvegeket, tányérokat, 
azt mondtam, ezt én soha nem tudom megfesteni. 
De megfertőztek mégis csak.
Egy nap azon kaptam magam
hogy egy halom 
poharat, meg csészét vásároltam
a T...-ban.
Igen ám, de a pénztárhoz közeledve
tudatosodott csak bennem, hogy
nem autóval vagyunk vásárolni, csak a kis
tili-toli huzogatós kézi kocsimmal. 
És hogy viszem haza, hogy ne törjenek össze?
Kénytelen voltam venni papír törlőt
egy pár csomaggal, és fizetés után
elkezdtem a pénztárnál egyenként becsomagolni
őket. 
/Nem tartottam fel a sort, mert mondtam az
eladónak, hogy a jobb oldali rekeszbe 
pakoljon, mert lehet, hogy egy darabig
eltart amíg össze csomagolok./
Haza érve, mindjárt leültem festeni.
Három el is készült már belőle.
Ezt már a vizes bázisú festékkel festettem.



Ugye, miért is ne. Mindjárt az 
új festék, és nem is 
sík üvegre, hanem
pohárra. 
A festék egészen másképp
viselkedett, mint amit 
megszoktam. 
A másik dolog pedig
ecsettel festettem, nem pedig
pálcikával.
Valahogy ezt jobban
lehet ecsettel, 
/és csak csendben elárulom, 
hogy van amelyik
kontúr nélküli./
Nem tudom miért,
de nekem jobban tettszik
a kontúr nélküli.
A fényképezéssel van még 
egy kis problémám, nehéz
bent a lakásban jó minőségű
képet készíteni.
Azért van egy fekete hátterű
és egy fehér. 
Ha kész lesz a hat pohár, 
akkor kiégetem őket.

Nincsenek megjegyzések: